Klar for 2019

Klar for 2019

Vi går inn i det nye året med mange spennende kunder, nye hoder internt - og en sterk satsning på strategi og digital markedsføring.

Vi takker alle våre kunder, gamle og nye, for at dere har gjort det mulig for oss å drive byrå i hele 45 år! Det er egentlig en bragd å overleve så lenge som byrå i Norge. En stor del av æren skylder vi derfor det enestående og profesjonelle næringslivet her i regionen. Akkurat som mange av våre kunder har vi utfordrende perioder der vi må omstille oss. Og fra å være et rent reklamebyrå, jobber vi i dag også mye med merkevarestrategi og digitale kundeopplevelser.

Styrket digital kompetanse

Vi er takknemlige for det tette og gode samarbeidet med våre faste kunder. I 2018 har vi også blitt kjent med flere nye kunder og bransjer. Et viktig mål for oss er å gi våre kunder det beste, mest målrettede og effektive som finnes innen digital markedsføring. Vi har derfor bygget opp en sterk intern kompetanse på feltet. Samtidig har vi inngått et strategisk samarbeid med Keyteq i Bergen, et av Nordens mest spennende miljøer på digital forretningsutvikling og digital markedsføring.

En ny samarbeidsavtale med Apility i Bergen, som blir leverandør av integrasjonsplattformen (PaaS) Netflex, skal brukes til innovative og framtidsrettede nettløsninger og nettsider designet av I&M. Ta kontakt med oss på kontakt@iogm.no for å høre mer! Sammen med vårt datterselskap Brandwise har vi det siste året levert markedsstrategiske prosjekt for flere selskap både regionalt og nasjonalt. Vi ser et klart behov i markedet og satser mer på denne typen prosjekter i fremtiden. Finn ut hva vi kan gjøre for deg – ta kontakt med oss på kontakt@iogm.no

Omstilling og ny kompetanse

2018 har vært et omstillingsår internt. Vi har fått flere nye ansatte, inkludert daglig leder. Per Helge Devold gikk over i selskapet Enriched i starten av 2018 etter å ha ledet I&M gjennom en utfordrende periode. Runar Haugen er tidligere markedsdirektør i Ekornes-konsernet og har tatt over som daglig leder/managing partner. Sammen med alle ansatte er han i ferd med å legge et godt grunnlag for videre utvikling for I&M.

I tillegg har vi styrket staben med ny kompetanse på flere områder. I løpet av året har vi ansatt Diana Myrstad som ny rådgiver, Benedicte Torvik som grafisk designer, Lill Haugen som kommunikasjonsrådgiver og Thomas Myrvang som digital markedsfører og webutvikler.

Vi er derfor godt rustet til videre utvikling og vekst i 2019. Vårt mål er å levere solid merkevarestrategi, gode kreative løsninger og bruke det siste innen digital markedsføring for å nå fram til kundene på den mest effektive og overbevisende måten. Godt innhold på riktig sted, til riktig tid er fortsatt noe av det viktigste for å bli sett, hørt, likt - og kjøpt.

Akkurat nå opplever vi en rask teknologisk utvikling, med smarte verktøy og stadig nye metoder for å nå inn til målgruppene. Mulighetene har aldri vært større! Vi hjelper deg å se dem - og bruke dem riktig i 2019

Har du en utfordring vi kan hjelpe deg med?
Ta kontakt med oss i dag på e-post: kontakt@iogm.no

Hilsen alle oss i I&M

Slik startet I&M-eventyret

Året er 1973. To unge menn driver hvert sitt lille reklamebyrå i Ålesund. Det er Arne Hanssen med Inform Reklame og Per Lillevold i Møre Marketing. I oktober samme år slår de seg sammen, og etter en liten intern strid om navn, etableres I&M. Byrået får utvikle seg sammen med store lokale bedrifter fra hele fylket, og blir etter hvert ledende i regionen. Etter den store nedturen i reklamebransjen på slutten av 80-tallet, som tok knekken på mange, kommer 90-tallet der I&M vokser jevnt og trutt, og byrået blir ett av landets 20 største. I dag har I&M Kommunikasjon 18 ansatte med solid erfaring innen strategi, design, digital markedsføring, PR og innholdsproduksjon.